پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3899
-
الف
+

فرخ را دوست دارم

رحیم نوروزی بازیگر نقش فرخ در سریال «پس از باران» با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

رحیم نوروزی بازیگر نقش فرخ در سریال «پس از باران» با آی‌فیلم به گفت‌وگو  پرداخت.

او با بازی در مجموعه تلویزیونی «بازی برای بچهها» در سال 75 اولین تجربه حضور خود را پشت سر گذاشت، در این حین بازی در مجموعه «دنیای شیرین دریا» به كارگردانی بهروز بقایی در سال 77 حركت حرفهای او را دچار تغییر كرد. وی پس از حضور مستمر در گروه تئاتر، توانست در این عرصه خوش بدرخشد…. او با بازی در سریال یوسف پیامبر(ع) و در نقش آخناتون با آن گریم جالب، دوباره احیا شد. 

باید گفت رحیم نوروزی در نقش فرخ (برادر كتایون ریاحی در سریال پس از باران) چشمها را خیره كرد و همه از او به عنوان یك بازیگر جوان و موفق یاد كردند. به بهانه پخش سریال «پس از باران» با رحیم نوروزی به گفت‌وگو پرداختیم که در ادامه آمده است:

آقای نوروزی همانطور که خبر دارید این روزها سریال «پس از باران» مهمان خانه آی‌فیلمی‌ها شده است. سریالی که هنوز بعد از سال‌ها مخاطب دارد. از حضورتان در این سریال بگویید.

من زمانی که فیلمنامه سریال «پس از باران» به دستم رسیدتئاتر کار میکردم و گویا بازی من را در تئاتر دیده بودند که سریال «پس از باران» به من پیشنهاد شد. وقتی فیلمنامه را خواندم از همان ابتدا مشخص بود این سریال، سریال متفاوت و پرطرفداری می‌شود زیرا به نظرم هم تیم کارگردانی خوب بود، هم فیلمنامه از همان ابتدا قوی نوشته شده بود و هم این که تمام عوامل چه در مقابل دوربین چه در پشت دوربین به خوبی چیده شده بودند.

از همان ابتدا هم نقش فرخ را به شما پیشنهاد دادند؟

خیر. زمانی که فیلمنامه را به من دادند کسی به من نگفت کدام نقش برای من است. من در آن دوران جوان بودم و چند نقش از جمله نقش "غلام" را به من پیشنهاد دادند. برای من هم مهم این بود که نقشی داشته باشم که بتوانم توانایی‌های خودم را نشان بدهم. نقش فرخ برای شروع خیلی مناسب به نظر می رسید و باعث شد در میان مردم شناخته شوم. فرخ قطعا سکوی پرتاب من به دنیای هنر بود هر چند قبل از سریال «پس از باران» من در عرصه‌های مختلفی از جمله نویسندگی و کارگردانی فعالیت داشتم.

بیست سال پیش سریال «پس از باران» ساخته شده است. اگر به گذشته برمی‌گشتید بازهم نقش فرخ را انتخاب می‌کردید؟

بله. قطعا من نقش فرخ را باز هم انتخاب می‌کردم. به نظرم فرخ شکلات درونی داشت و یک سری عقده که نشان دادن آن عقده‌ها برای بازیگر چالش است. من نقش فرخ را دوست دارم. به نظرم بیشتر از ذات بد که خیلی‌ها فکر می‌کنند فرخ بدجنس است، فرخ از مشکلات روحی رنج می‌برد و احساس تنهایی می‌کرد.

این روزها منتظر حضور رحیم نوروزی در قاب تلویزیون باشیم؟

بله. من در سریال «خانه امن» که الان در حال پخش از تلوزیون است بازی متفاوتی انجام دادم که قطعا مخاطب را شگفت زده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

خیلی‌ها باورشان نمیشد همسر واقعی اربابم

به «پس از باران» افتخار می‌‎کنم

(مصاحبه کننده: هانیه خاوری برای وب‌سایت آی‌فیلم)

نظر شما
ارسال نظر